28 Ocak 2009 Çarşamba

Çok ışıklı oralar,,,

Sırada ne var bilmiyorum. çok garip. üzerime doğru gelen bir şey yok. gece boyunca tek bir rüyam var. hep aynı filmi koyuyorum bilincime. fakat resimsellik o kadar iyi ki, her defasında izlediğim en iyi film olduğunu söyleyerek çıkıyorum rüyadan. bu kadar mı? elbette değil.
deli saçması bir sürü şey yaptırabilir, çünkü durmayan şeylerin, ya da durduğu zannedilen şeylerin içerideki sandığın kapağını bir şekilde açıp dışarıya çıktığını görürsün, sen nasıl çıktın oradan? ben çok sıkı kapattım seni, şaşırmak yok, fayda etmez ki.

nasıl da aldanır insan, her şeyin kendiliğinden olduğuna. nasıl da aldatır rüya, hiçbir şeyin kurgu olmadığına. o gider, deniz de gider.

o gider vapur da gider. ben onu düşünmedim ki orada, burada.
uzun otlarla kaplı etrafım, görmüyorum kimseyi. bildiklerimi de yabancı diye öldüreceğim. gözümü biraz aralamam gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder