28 Mayıs 2009 Perşembe

Kalkar mısın?

ben çok çabuk uyanıyorum ha. hemen uyanırım yani. ama kalkamam. yani yerimden kıpırdayamam. gözümü açtığımda kitap okurum, bulmaca çözerim, hatta teleskop ile yeni yıldızlar bile bulurum. manyak gibi uyanırım ama kalkamam. yani hayata adım atamam. psikopat gibi uyanmış olurum. pirezident obama ile anında ciddi bir görüşme gerçekleştirebilirim. hiç anlamaz uyandırdığını, ben de niye arıyosun olm bu saatte demem, demem yani. böyle uyumuyomuş gibi, sanki her an hayata bağlanmak gerektiğine inanırım. tüksell ile değil ama bilincimle bağlanırım hayata. fakat tekrar söylüyorum, kalkamam. yani ayakta duramam. bazen yuvarlanarak tuvalete gitmişliğim, işemişliğim, yüzümü yıkayıp duş almışlığım, kıyafetlerimi giyip, gene yatay vaziyette tv karşısına geçmişliğim vardır. böyle psikopat uyanır ama kalkamam yani. denir ki; kıyafetini niye değiştiriyosun? değiştiririm. ben kalkınca smokinimi giymeden tv karşısına geçemem. ayıp. böyle batıl inanç. kalkmadım hala ama bak. bu halle resepsiyona gidiyorum. tiksindim kendimden resmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder